Kezdőlap Aktualitások Interjú JangWon Lee-vel, a Benton kozmetikum alapítójával

Interjú JangWon Lee-vel, a Benton kozmetikum alapítójával

11 min read
0
0
1,170

Mikor kezdett el érdekelni a bőrápolás?

bentonAz öcsémmel, ChaeWon Lee-vel alapítottam a Benton márkát. ChaeWon a kozmetikai iparágban dolgozott, neki volt tapasztalata a kozmetikumok elkészítésével, nekem pedig a cégvezetéssel.

ChaeWonnak nagyon érzékeny bőre van. Mivel szeborreás ekcémája van, nem használhat bármilyen kozmetikumot. ChaeWon hipoallergén és természetes kozmetikai termékeket szeretett volna készíteni, amelyekhez tudást és tapasztalatot gyűjtött az alapanyagokról a munkája során. 2011-ben vágtunk bele a vállalkozásba. Első termékünk a Benton Csiga-Méh Esszencia volt, 2011. augusztus 8-án.

Ez a fotó ChaeWonról és rólam készült. ChaeWon a bal, én pedig a jobb oldali. Ez 2011-ben volt, mikor az első termékünket dobtuk piacra. A családdal vacsoráztunk. Kicsit félénk vagyok, haha… Az öcsém vicces alak, mint a képen látható. Ez a kedvenc képem kettőnkről.

Benton testvérek

Mi inspirált a Benton megalkotására?

A márkánk, Benton, az én fejemből pattant ki. Ekkor 34 éves voltam.

Mikor 31 voltam, 87 kilót nyomtam, főként a stressz és a munka utáni ivászatok miatt. Egy személyes esemény után rá kellett jönnöm, hogy muszáj lefogynom. Nehéz munka árán sikerült lefogynom 18 kilót, visszafogytam eredeti súlyomra. Mikor jobb formába kerültem, a vágyam, hogy jól nézzek ki, jóképűbb legyek, nőttön-nőtt. A divat és a bőrápolás is egyre jobban kezdett érdekelni.

Az igazi változás akkor történt, mikor megnéztem a Benjamin Button csodálatos élete című filmet. Van egy jelenet, amelyben Benjamin meglátogatta Daisy tánciskoláját. Szőke a haja, farmert visel, gyönyörű bőre van. A tinédzser Benjamin és a negyvenes éveiben járó Daisy egymást nézik. Lélegzetelállító pillanat. Benjamin nagyon jól néz ki ebben a jelenetben, de eltűnik, mikor Daisy elfordul felvenni a telefont. Mély nyomot hagyott bennem.

Később, mikor 34 éves voltam, nem tudtunk nevet választani a márkánknak. Hirtelen eszembe jutott Benjamin története, és elmeséltem az öcsémnek. Félremondtam a nevét, Button helyett Bentont mondtam, és végül megtartottuk ezt a nevet!

Mindenki fiatalságra és szépségre vágyik. Forgassuk vissza az idő kerekét természetes termékekkel! Ez a Benton motivációja és mottója.

A termékeitek igazán egyedi összetevőket tartalmaznak. Hogyhogy ezeket választottátok?

A problémás bőrt segítő összetevőket kerestünk. Csiganyálkát és más bőrápoló összetevőket használtunk fel, melyekből megalkottuk első termékünket. Az alapvető bőrápolásra fókuszálunk, amely nem okoz bőrirritációt és hatásosan kezeli a bőrproblémákat.

Benton csiga-méh esszencia

A termékpalettátok jelenleg öt termékből áll. Tervezitek, hogy bővítitek?

Természetesen! Először is kiegészítjük és tökéletesítjük a Snail Bee termékcsoportot, majd az Aloe csoportot. Arctisztító termékeket és napvédőket is minél hamarabb piacra szeretnénk dobni, de el lett halasztva. Már bánjuk, hogy elhalasztottuk, de szeretnénk, ha a vásárlóink tudnák, dolgozunk rajta!

Mik a fő szempontok, mikor új terméket alkottok?

Lényeges, hogy új legyen, de bármit csinálunk, szeretünk az egyszerűségre koncentrálni. A Benton olyan termékeket szeretne alkotni, amelyek természetesen, irritáció nélkül biztosítják az egészséges bőrt. Ez a Benton fő filozófiája.

Milyen egy átlagos napod?

Hát nem ugyanolyan mindenkié? ^^

Reggel a számítógépes feladatokat végzem, a közösségi hálókat és az e-mailjeimet nézem.

Délután a rendeléseket és a szállításokat ellenőrzöm. Megoldom, hogy elvégezzem a feladataimat a tervezett időn belül. Este pihenek és személyes dolgokat intézek. A pihenés elengedhetetlen a test, elme és bőr számára.

Mikor jöttetek rá, hogy a termékeitek sikeresek?

Erre nehéz válaszolnom, mert én még mindig nem gondolok rájuk sikeresként. ^^ Szerintem egy termék sikeressé válásának folyamata zavaros, de mindig nagyon örülök, mikor felismerik a Benton logót és mottót. Ha azt tűzöm ki célul, hogy olyan emberekkel kommunikáljak, akik megértik a Benton küldetését, akkor azt mondhatom el, hogy még csak a rajtvonalon vagyok. Sok emberrel beszélek manapság. Megyek, amerre mennem kell.

Mit vártok a jövőben?

Mindenki egy képet fest magában a jövőről. Az én képem: bárcsak a Benton egy erős márka lenne.

Őszintén szólva, például Koreában az emberek azon gondolkoznak, hogy vajon a minőség kárára van-e a termékek alacsony ára. Mivel nem veszünk igénybe tömegmédiát, az emberek gyakran nem ismerik fel a termékeinket. Ez elbátortalaníthat, mivel nehéz felismerhetőnek lenni a sok szépségipari versenytárs között. Ez a természetes folyamat része, mivel sok rossz minőségű, megbízhatatlan termék megjelenik, majd eltűnik. Szerintem ez egy jó nagy házi feladat, hogy a vásárlóinkkal

kell dolgoznunk. Ha az olyan emberek száma tovább nő, akik megértik a termékeink értékét, talán egy nap majd láthatjuk olyan nyugati országok kirakataiban is, mint például az USA. Megtesszük a legtöbbet, ami tőlünk telik, és haladunk tovább. Mindig megpróbáljuk a legjobbat kihozni magunkból!

Benton termékek

Fordította: Riva Silver

Riva portré

Még több hasonló bejegyzés betöltése
Még több bejegyzés ebben a témában Aktualitások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Nézd meg ezt is!

4 jel, hogy ideje lecserélni a téli bőrápolókat!

Mivel évszak változás jön, ideje megint egy kicsit tudatosan odafigyelnünk a bőrünkre, ami…