Még Johnny Depp-et és Pete Wentz-t is sikerült felülmúlni nemrég, amikor a férfi szépség került a szóba.
Az elmúlt évtizedben a dél-koreai férfi lakosság került az élre a bőrápolók és kozmetikumok használatát illetően. Csak tavaly 495.500.000 $-t költöttek erre a CBS jelentései szerint. Ez a globális eladások majdnem 21%-át teszi ki. Hatalmas aránynak számít. Így Dél-Korea legnagyobb piaca immár nem csak a nőké, hanem a férfiaké is.
Egy közismerten konzervatív országtól kissé meglepő, hogy mekkora népszerűsége van a bőrápoló és kozmetikai szereknek. De 2002-ben néhány koreai sztár ismertté vált és „jenki módra” kezdték hirdetni magukat meg a kozmetikumokat, ami egészen új attitűdöket jelentett a témában. „Virág embereknek” kezdték hívni őket, például Lee Jun-ki-t, az énekest is. Egyszeriben mindenki olyan szeretett volna lenni, mint ők.
Úgy vélem üdítő változatosságot jelent, hogy a férfiak is mennyi mindent hajlandóak tenni az ápolt, fiatalos megjelenésért, sőt, talán még kedvüket is lelik benne. De vajon mit szól ehhez a hölgy lakosság? Konkurenciánk támadt volna a szépségápolásban? Lehet, hogy idővel kiszorulunk a fürdőszobából? 🙂 Hovatovább a fürdőszobai polcon talán ugyanakkora arányban lesznek majd férfi kozmetikumok is, s a reggeli készülődés is átértékelődik? 🙂
Ti mit gondoltok? Örülnétek egy ilyen változásnak? 🙂