Mint ahogy már korábban is elmondtuk, Dél-Korea dominál ezeknek a termékeknek a piacán. A legtöbb termék luxus bőrápoló cikk, de olcsóbb márkák is vannak, amelyek kínai gyógyfüveket tartalmaznak. A kínai gyógynövényes bőrápolásnak óriási a piaca Koreában, és a dél-koreaiak még jobban imádják ezeket a termékeket, mint maguk a kínaiak! Újabban több márka gyártója is fermentációs folyamattal állítja elő a kínai gyógynövényes termékeit. Ennek az a lényege, hogy apró molekulákra bontja az anyagot, hogy könnyebben felszívódhasson a bőrön keresztül.
Ez a folyamat részletesebben le van írva a Fermentáción Alapuló Bőrápolás részben. Ha valaki meg akar ismerkedni a kínai gyógynövényes kozmetikumokkal, akkor erre a legjobb módszer a híres dél-koreai cég, az Amore Pacific (amely magáénak mondhatja a piac nagy részét) Sulwhasoo nevű termékeinek kipróbálása. 1997-ben, mikor piacra dobták a termékeiket, szkeptikusan fogadták a piackutatók. Olyasmit hoztak létre, amit előtte egy kozmetikai cég sem próbált. A kritikusok azt jósolták, hogy be fog csődölni a Sulwhasoo márka, mert a kozmetikai cikkeknek nyugatiasnak kell lenniük, hiszen nyugatról származtak az első kozmetikumok. A Sulwhasoo rácáfolt erre, és bebizonyította, hogy nem kell nyugati értékekkel rendelkeznie egy terméknek ahhoz, hogy elcsábítsa a vevőket. Egy teljesen új piaci részt szereztek meg maguknak, és kikövezték a kínai gyógynövényes kozmetikumok útját olyan cégek számára is, mint a LG, Danahan stb. Ebből adódóan a kínai gyógyfüvek hívei nagyon sokat köszönhetnek a Sulwhasoo-nak. 1997-ben a Sulwhasoo-nak 12,7 milliárd won volt a bevétele, majd 2011-re 690 milliárd wonra emelkedett – ez több mint 54-szeres növekedés!
Korea egész kozmetikai piacának értéke 8 trillió won körül mozog, és 2010-ben a keleti gyógynövényes termékek részesedése 25% volt a Koreai Kozmetikai Szövetség adatai szerint. A Sulwhasoo termékek sikere arra ösztönözte a konkurenciát, hogy hasonló termékeket gyártsanak, állapították meg a kozmetikaipari szakértők. Az LG-nek a The History Of Whoo termékei az előbb említett „másolatok” közé tartoznak. A Sulwhasoo uralta a kínai gyógynövényes kozmetikai piacot éveken keresztül és a többi cég majd megszakadt, hogy a nyomdokaiba lépjen.
Az LG az Amore legnagyobb versenytársa, 2003-ban alapították, hogy elnyerjék a piac egy részét a Sulwhasoo-tól. A Whoo az egy modern interpretációja az egykori királyi titkoknak. A logója egy kínai jel, amely magyarul császárnét jelent, és azt jelképezi, hogy az ókori királyi családtól milyen szépséggel kapcsolatos titkokat örököltünk. Ebből következik, hogy a The History of Whoo termékcsalád az ókori kínai titkok és a modern koreai tudomány kombinációja. A koreai The History of Whoo márka Kínában, Japánban és Tajvanon nagyon népszerű. Vietnamban még a Lancome és Estee Lauder márkákat is megelőzte 16%-os piaci részesedésével.