Mikor kezdett el érdekelni a bőrápolás?
Az öcsémmel, ChaeWon Lee-vel alapítottam a BentonBenton márkát. ChaeWon a kozmetikai iparágban dolgozott, neki volt tapasztalata a kozmetikumok elkészítésével, nekem pedig a cégvezetéssel. ChaeWonnak nagyon érzékeny bőre van. Mivel szeborreás ekcémája van, nem használhat bármilyen kozmetikumot. ChaeWon hipoallergén és természetes kozmetikai termékeket szeretett volna készíteni, amelyekhez tudást és tapasztalatot gyűjtött az alapanyagokról a munkája során. 2011-ben vágtunk bele a vállalkozásba. Első termékünk a Benton Csiga-Méh Eszencia volt, 2011. augusztus 8-án.
Ez a fotó ChaeWonról és rólam készült. ChaeWon a bal, én pedig a jobb oldali. Ez 2011-ben volt, mikor az első termékünket dobtuk piacra. A családdal vacsoráztunk. Kicsit félénk vagyok, haha… Az öcsém vicces alak, mint a képen látható. Ez a kedvenc képem kettőnkről.
Mi inspirált a Benton megalkotására?
A márkánk, Benton, az én fejemből pattant ki. Ekkor 34 éves voltam. Mikor 31 voltam, 87 kilót nyomtam, főként a stressz és a munka utáni ivászatok miatt. Egy személyes esemény után rá kellett jönnöm, hogy muszáj lefogynom. Nehéz munka árán sikerült lefogynom 18 kilót, visszafogytam eredeti súlyomra. Mikor jobb formába kerültem, a vágyam, hogy jól nézzek ki, jóképűbb legyek, nőttön-nőtt. A divat és a bőrápolás is egyre jobban kezdett érdekelni.
Az igazi változás akkor történt, mikor megnéztem a Benjamin Button csodálatos élete című filmet. Van egy jelenet, amelyben Benjamin meglátogatta Daisy tánciskoláját. Szőke a haja, farmert visel, gyönyörű bőre van. A tinédzser Benjamin és a negyvenes éveiben járó Daisy egymást nézik. Lélegzetelállító pillanat. Benjamin nagyon jól néz ki ebben a jelenetben, de eltűnik, mikor Daisy elfordul felvenni a telefont. Mély nyomot hagyott bennem.
Később, mikor 34 éves voltam, nem tudtunk nevet választani a márkánknak. Hirtelen eszembe jutott Benjamin története, és elmeséltem az öcsémnek. Félremondtam a nevét, Button helyett Benton mondtam, és végül megtartottuk ezt a nevet!
Mindenki fiatalságra és szépségre vágyik. Forgassuk vissza az idő kerekét természetes termékekkel! Ez a Benton motivációja és mottója.
A termékeitek igazán egyedi összetevőket tartalmaznak. Hogyhogy ezeket választottátok?
A problémás bőrt segítő összetevőket kerestünk. Csiganyálkát és más bőrápoló összetevőket használtunk fel, melyekből megalkottuk első termékünket. Az alapvető bőrápolásra fókuszálunk, amely nem okoz bőrirritációt és hatásosan kezeli a bőrproblémákat.
A termékpalettátok jelenleg öt termékből áll. Tervezitek, hogy bővítitek?
Természetesen! Először is kiegészítjük és tökéletesítjük a Snail Bee termékcsoportot, majd az Aloe csoportot. Arctisztító termékeket és napvédőket is minél hamarabb piacra szeretnénk dobni, de el lett halasztva. Már bánjuk, hogy elhalasztottuk, de szeretnénk, ha a vásárlóink tudnák, dolgozunk rajta!
Mik a fő szempontok, mikor új terméket alkottok?
Lényeges, hogy új legyen, de bármit csinálunk, szeretünk az egyszerűségre koncentrálni. A Benton olyan termékeket szeretne alkotni, amelyek természetesen, irritáció nélkül biztosítják az egészséges bőrt. Ez a Benton fő filozófiája.
Milyen egy átlagos napod?
Hát nem ugyanolyan mindenkié? ^^
Reggel a számítógépes feladatokat végzem, a közösségi hálókat és az e-mailjeimet nézem. Délután a rendeléseket és a szállításokat ellenőrzöm. Megoldom, hogy elvégezzem a feladataimat a tervezett időn belül. Este pihenek és személyes dolgokat intézek. A pihenés elengedhetetlen a test, elme és bőr számára.
Mikor jöttetek rá, hogy a termékeitek sikeresek?
Erre nehéz válaszolnom, mert én még mindig nem gondolok rájuk sikeresként. ^^ Szerintem egy termék sikeressé válásának folyamata zavaros, de mindig nagyon örülök, mikor felismerik a Benton logót és mottót. Ha azt tűzöm ki célul, hogy olyan emberekkel kommunikáljak, akik megértik a Benton küldetését, akkor azt mondhatom el, hogy még csak a rajtvonalon vagyok. Sok emberrel beszélek manapság. Megyek, amerre mennem kell.
Mit vártok a jövőben?
Mindenki egy képet fest magában a jövőről. Az én képem: bárcsak a Benton egy erős márka lenne. Őszintén szólva, például Koreában az emberek azon gondolkoznak, hogy vajon a minőség kárára van-e a termékek alacsony ára. Mivel nem veszünk igénybe tömegmédiát, az emberek gyakran nem ismerik fel a termékeinket. Ez elbátortalaníthat, mivel nehéz felismerhetőnek lenni a sok szépségipari versenytárs között. Ez a természetes folyamat része, mivel sok rossz minőségű, megbízhatatlan termék megjelenik, majd eltűnik. Szerintem ez egy jó nagy házi feladat, hogy a vásárlóinkkal kell dolgoznunk. Ha az olyan emberek száma tovább nő, akik megértik a termékeink értékét, talán egy nap majd láthatjuk olyan nyugati országok kirakataiban is, mint például az USA. Megtesszük a legtöbbet, ami tőlünk telik, és haladunk tovább. Mindig megpróbáljuk a legjobbat kihozni magunkból!
Forrás: http://skinandtonics.com
Fordította: Riva Silver